Imorgon...
kommer Josefin. Åh, det ska bli mysigt. Fint.
Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Göra det vi alltid gör, och så tänker jag kanske ska slå slag i saken och köpa en kamera. Skulle va naaaaajs. Och hon är ju bra på sånt! (kameror, alltså..)

Idag hände föresten det INGEN trodde skulle hända. Jag tränade. Ja, jag skrev rätt, TRÄNADE.
Medel/Puls-pass som var massa styrka och kondition. Blev glatt överraskad av att det inte var så himla jobgt som jag trodde att det skulle vara. Och så tittade jag och Amanda på Mamma Mia! Det var mys att musikaltönta sig, men det var lite tråkigt att resten av publik inte släppte loss alls (vi försökte). Vi tänkte att vi ska gå på Sing-along på söndagkväll, mycket roligare och vi fick ändå såna där biorabattkort så varför inte liksom.



ABBA FOREVER.
Over and out.

Inga kommentarer: