Har spenderat tid med ända sen jag kom hem med att titta på Gossip Girl, ja, i have a thing for it. Och jag vet att dom är HELT insane, men man fastnar. Galet.

Imorgon har jag resursdag! Sköööönt. Har faktiskt tänkt att jag ska plugga, och hoppas att jag hinner med en del, ligger lite efter..
  • Project Work, Engelska C - Barak Obama
  • Projektarbetet - Hitta byrå!
  • Arbetsmiljö och säkerhet - skriva färdigt om sjukskrivning..
  • Naturkunskap B - Inlämningsuppgifterna!
  • Spanska - 2 uppsatser, varav en ska in på fredag
  • Samhälle - Plugga inför provet

OSV.
Engelskan, spanskan och naturkunskapen är heavy stuff, och dom andra två är det väl lite lugnare med.. but still. Det är saker att göra.


Hade tänkt hinna till Rosenlund imorgon och simma lite också, den här tjejen har inte bara bestämt sig för att ta tag i sin skola, utan också sin fitness! Och frida ville spela basket, får se om vi gör det också. Käre tider, det här är.. jag vet inte. Jag har inte tränat på snart 3 år. Så det behövs, men ja. I'll report on how it goes this time.

Höll på att skriva innan att man använder så mycket engelska istället för svenska, men jag gav upp, för jag kunde inte skriva ens det utan engelska inlägg. Fantastiskt!

Inga kommentarer: