MIN BÄSTA VÄN:
Namn: anna josefin anderson
Favoritfärg: fingrön
Ögonfärg: blågrågrönbrun
Klädstil: bara fint! orange, fingrön,vitt, you name it (undantag rosa)! bara bekväma och varma kläder, annat duger inte
Har hon färgat håret ngn gång: ja
Har hon klippt sig ngn gång: ja, och snart ska det snaggas!
Har hon piercat sig: nej
Dricker hon: dricka bör man annars dör man (undantag alkohol)
Röker hon: nej!
Adress: den ska inte slängas ut i cyberrymden bara sådär
Vad har hon för mobil: simply said, en nokia
Vad vill hon bli när hon blir stor: journalist skulle jag tro. författare och fotograf också kanske. hon vill så mycket!
Vad har hon för färg i sitt rum: blått i det ena, och.. nån annan färg i det andra
Har hon någon/några systrar: ett stycke biologisk karolin, ett stycke hjärtlig stina
Vad är hennes favoritmat: haha, antingen lilla menyn eller falafel (som jag inte vet hur det stavas)
Vilken mat hatar hon: jag borde veta det här. hon har säkert sagt det flera gånger
Vad tror du hon skulle göra ifall hon fick en miljon: hon skulle resa till sydamerika australien everywhere, köpa lite kameragrejer, donera till Our Place kanske, och ge mig ett ton polkagrisar.
Vad brukar hon göra efter skolan: plugga plugga plugga, sova, läsa, äta, so on and so forth
Vad heter hennes mamma och pappa: pia och bruce
Har hon bråkat med ngn, ngn gång: yepp
Vad brukar hon göra på helgerna: umgås med folk, plugga, titta på film, vila och sova
Vad har hon för musiksmak: fantasisk. kiss och lysnyrd skynyrd (ahahahhaha)
Hur blev ni vänner: mbt
Hur gamla var ni då: vänner som vi är idag blev vi när vi var 14-15
Vilken klass gick ni i: ingen, mbt är på sommaren!
Hur upptäckte du henne: jag och amanda såg henne i kön till anmälan på mbt, och sen kom vi på att det var ju "heeeje jag heeter jooseefineeh och jag kommer från ööööreeebroooeh"-josefin! (hahaha, bara kärlek!)
Vad var det första hon sa till dig: hej?
Vad var det första du sa till henne: hej?
Vad brukar ni skicka sms om: allt!
Är hon beroende av ngt/ngn: Gud
Vad kallar du henne: josie, josiegrocie, joselainen, Wallace, Broh, jocelyn, josefin, so on and so forth and forever
Vad kallar hon dig: stina, sunshine, stinkan, stinky, stein, och massa mer!
Varför kallar du henne det: 'cause I do
Varför kallar hon dig det: 'cause she does
Idrottar hon: inte så mycket skulle jag tro, since she's sick and all. men hon går ju massor på dagarna.
Vad för ngt isf: onödig tilläggsfråga
Vad har ni för ngt gemensamt: allt ungefär. grejen är att vi blir förvånade om vi hittar skillnader, och det är bara 3 än så länge.
Har hon bdb: japp.
Är hon söt: CLARO QUE SÍ!
Hårfärg: brownie
Om hon skulle haft motsatsen till den färgen hon har, tror du hon skulle passat det: hon prövade blondt, och det var kanske inte hennes bästa sida, men det var ju sött på sitt sätt.
Vad har hon för sysselsättning: sam-sam
När fyller hon år: 24 november
Om du skulle ge henne en blomma när hon fyllde år, vilken blomma skulle det bli: nejlika eller gardenia
Varför just denna blomman: för att jag tycker dom är fina, och hon skulle nog också tycka det
Om du skulle beskriva henne med tre ord, vad skulle det då vara: lägg av
Vilket år är hon född: 1990
Gillar du henne: nej, verkligen inte. DUDE!
Hur längesen var det du träffade henne?: i början av månaden.¨
Josie, there you have it!
inte lika bra som du men det mesta sitter i hjärtat du vet

1 kommentar:

josefin sa...

puss! ingen annan gillar jag så mycket som jag gillar dig!