IT'S A BEAUTIFUL DAY

Det är inte a beautiful day så mycket idag, men jag har bytt bloggbild iaf! woho.
Just nu har jag foto och jag försökte nyss skriva ut mina fotoprojektsbilder (tema:vårsommarfötter, bloggbilden är föresten en av dom), men det finns inte tillräckligt med bläck i skrivarna nånstans på hela skolan, så jag har inte så mycket att göra nu. Eller jo, jag ska redigera musikalbilder. Den var föresten så himla bra (Go, esteter, go)!
LADIES AND GENTLEMEN, BROUGHT TO YOU BY DREAMCREAM PRODUCTIONS, LYNDON STARBLAZER!!

Jag har tjugo dagar kvar (kan vara mindre, har nog inte räknat med alla lediga dagar) i skolan och det känns alldeles fantastiskt! Slutar faktiskt precis om en månad, på datumet idag. Fast jag har en del kvar att göra, en del ganska mycket. Men jag ska inte klaga på skolan här, jag gör alltid det, och dessutom så är det ju så lite kvar.

Over and out,

Inga kommentarer: