Jag har röda naglar,
och damråttor under min säng!

Jag städar idag. OCH. Jag känner för det (hear hear! jag KÄNNER för det!).
Jag ska möblera om, ta bort den stora delen av hyllan, ta bort fåtöljen (kan f-ö vara ett av de konstigaste orden i svenska språket. De mesta av alla dessa "inredningsord" kommer från franskan, och man kan ju undra hur det blev en så ful slutsats av ett franskt ord med svensk touch. Haha, jag tyckte om språkkunskap ja), ta bort ett bord, och sätta in en mysig finröd soffa, och ha MASSOR med fina trasmattor(tror jag).
Och med den nya möbleringen kommer stället bara stråla av mysighet. Hoppas jag.
Det kommer och krävas otroligt mkt, jag menar om man ser på hur jag oftast är -lat, men som sagt, jag KÄNNER för det idag.

Och Mimmi har hittat min danska tvillingmänniska! Sjukt läskigt, fast väldigt spännande.
Hon ser ut som jag, gör som jag, är som jag, har samma humor som jag, ja. På Mimmi lät det som att vi var så väldigt lika. Fast. Ja. Det finns ju bara en som jag, och det är ju jag. Eller så.
A ja, spännande i alla fall!

Idag trivs jag med att vara jag, och
nu ska jag fortsätta med mitt pyssleri!
Peace out.

Inga kommentarer: