I actually know

Jag borde sitta med min arg.text, som ska lämnas in imorgon. Det är ju faktiskt om Fairtrade, vilket är sjukt intressant, men det blir bara inte. Jag orkar inte. Jag vill ner till mitt rum och pyssla. Och duscha. Och gå och lägga mig, så att jag INTE försover mig imorgon (jag har iofs sovmorgon till 10.45, men jag kan sova hur mycket som helst känns det som).
Föresten så ska jag nog göra detta till en pysselblogg (öh, inte alls inspirerad av http://bohemica.blogg.se/, inte alls! eh.) Jag tycker om att pyssla, och jag iom extreme room makeover, så har jag blivit mer sån. I shall become the pyssligest of them all. Eh.
Hoppas på att det hjälper min kreativa ådra på bild-estet.
Det här är föresten så sjuuukt snygga bilder! I love them! (www.amandamendiant.com)
SINNES SNYGGA!
Goodnight now.

3 kommentarer:

josefin sa...

jag har kollat här flera gånger, och i like like like!

och du, säg inte förlåt, för det var mer mitt fel än ditt och du fick ta skit som jag egentligen borde ge till andra, men det är lättare att ge det till dig för du älskar mig trots att jag är så jobbig

förlåt för det
ska hejda mig själv nästa gång det rinner över. slå på en kudde och gråta istället för att orsaka kaos hos dig.

jag älskar dig
remember!

vi är bäst, du och jag, och ingenting kan ändra på det.

nu ska jag till erikshjälpen med min söta mormor!

josefin sa...

dåliga uppdateringar bruschaan

Anonym sa...

men jag veeeeeeeeeeeeeeet.
ska.
sluta ställa krav bruschaan.haha xP.

jag ska.
idag.kanske. ja.