Det här med nya möjligheter...

Det är faktiskt helt sjukt att jag skriver ett inlägg nu (inte pga att jag borde sova). Jag har no computer och no internetto här. Men det jag har är en sån där telefon man kan görat på! Även om jag blir stundtals tokig på det ovana tangentbordet. Och även om de är en sån äcklig "innegrej" att ha en iphone (för min del: äh) så har det faktiskt gett möjligheter (såklart flest möjligheter som är viktigare än att blogga... Good lord yes). En skön och rätt fånig grej i jämförelse med hungersnöd eller digerdöd är att jag kommer kunna komma loss och ta en massa bilder och fixa och göra fint - sånt som skulle hjälpa lyftet av det här bloggpåhittet till exempel.

Men det var ju något annat jag skulle säga. I know i bring it up a lot och att möjligheten finns att ni som är utanför mitt huvud kanske tänker come on get going already. El futuro. När jag blir stor. Det stora blå.
Jag är inte närmare ett beslut än jag var igår, men mer och mer nu under den senaste månaden har jag haft sån frid över de laxarna som ligger på grillen just nu. Inte superfrid som i att jag inte är osäker och rädd och frustrerad över vad jag ska välja, utan frid över att jag har alternativ som känns bra. Himla bra. Att jag har alternativ. Thank you lord säger jag bara.

Familjen är här i helgen. Ska slänga opp bilder sen.
Nu ska här sovas för imorgon är det gudstjänst. Himla lyxigt.
Well.
Hasta luego!

Inga kommentarer: