Kräkdag.

Yup. Jag har kräkts. Don't know why. Hann äta jordgubbar med mjölk och efter det så har jag bara ätit saltines and crackers med cola och loka. And this party ain't over yet, i can feel that...
Det sura är, förutom det uppenbara;

1. jag blir hemma från jobbet imorgon, och jag har inte råd att vara sjuk! nu när andra perioden har börjat går jag på ett 50%-vikariat och då jobbar man inte så många timmar i veckan till och börja med, och om man blir sjuk så missar man inte bara pass utan också den där sjuklönen man får efter andra dagen eftersom jag är ledig typ varannan dag.

2. man skulle ju kunna ha tänkt sig att jag kunde gjort lite nytta som t ex skriva brev, redigera bilder eller läsa, men freaking magont har gjort mig ofokuserad och allmänt lam hela dag. what a waste

3. I get like this, sjukt negativ och sur.



That's that. Nu har jag hinken bredvid mig och jag ska försöka somna trots att jag mår illa.

Inga kommentarer: