Allt ska bli bra igen.
Jag ska lova mig själv det.
Igen.

  • pissasarsleskitstövelmörkertantpruttmajsbajsvinterkyla
    FREDRIK REINFELDT OCH DOM BLÅA.
    det är väl kontentan av mina aggressioner. aggressionerna som tar mest plats är väl mörker och fredrik reinfeldt.
    Fredrik Reinfeldt kanske är en jääteroliga och snäll person med hans politik är bara en stor, stor, stor, suck.
    och mörkret. att det är mörkt inombords, och att det är mörkt för att vi bor i sverige och har kalla årstider.
    Årtiderna kan jag inte göra något åt, men det kan jag med mitt gena mörker.
    Om det är någon som vet vad, så kan ju den personen säga till. Because I can't figure it out.
    Men. Jag har bestämt mig för att jag ska vara.. ljus? (höhö.)
    När jag mår sådär crapigt, så ska jag vara med människor. Och om det inte finns någon jag kan vara med, så ska jag antingen...
  • ..hitta nya vänner.
  • ..ellerringa någon som jag inte har varit med på vääääldigt länge.
  • ..eller vara med någon som jag har tappat kontakten med.
  • ..eller bara åka in till stan, sätta mig på ett café, dricka te och läsa en bok, ensam. det kommer ju iaf vara människor runt omkring mig.

    Jag ska försöka ge the best of me till människor. Sådär så att man får tillbaka, och ser lite tydligare alla bra saker.
    Tex. att man faktiskt har det väldigt bra, att man har möjligheter till att faktiskt göra ngt av sitt liv, och kasne ge något tillbaka till världen och det allmäna samhället.
    men a. det är planen just nu. man får se om den funkar. men jag ska kämpa för att den ska funka iaf. det ska jag göra.

Och mina just-nu favoriter är Viktor Olofsson (and I actually know this guy!), Martin&Guild, India Arie, och gamla blues artister, som bara finns på LP, som oftast låter ganska rassligt. Hur bäst som helst.

Och. Jag är faktiskt duktig och bra i skolan :).

  1. 45.5 av 50 på svenska provet. (Det lite sura var att mvg låg på 46 poäng.)
  2. 31 av 38 på historia provet. (Också här var det lite surt, mvg låg på 32.)
  3. vg på spanska provet. (Boy, I was suprised over that one.)
  4. "vg" på kulturhistorian. (Jag trodde att han skulle underkänna mig direkt.)
  5. mvg på alla engelska förhör och uppgifter.
  6. mvg på alla spanska förhör.
  7. forhoppningsvis mvg på musikteorin. (Jag har inte fått tillbaka det än, men jag kunde allt det där sen innan, och tillochmed när vi skulle skriva takter så gick det bra. Jag brukar alltid ha lite svårt att sätta ut takter.)

Ungefär så. I'm quite happy actually. :)

Nu står det en risifrutti i kylskåpet och bara väntar på att få bli uppäten.
Och jag ska vara ensam hemma hela kvällen.
Så, tecknade filmer och Risifrutti m.m., here i come!

<3>

1 kommentar:

josefin sa...

älskade stinafina! när du känner dig ensam, kolla upp i stjärnorna. det kommer få dig att känna dig liten, men tänk sedan att jag gör samma sak och att jag är mindre än dig. jag finns alltid någonstans under för att hålla dig hand och varje gång du gråter låter jag dig gråta klart. men jag kanske itne alltid orkar, jag är svag, men gud omsluter dig, PÅ ALLA SIDOR. han lyfter upp dig när du ramlar och han låter dig vara arg. han ger dig det du behöver och han ger dig alltid mer än vad jag kan. jag vet att det är så här, jag vet det, jag känner det överallt. annars hade han aldrig fört mig till dig. stina, på riktigt, du är sänd från gud. utan dig hade jag inte levt idag, utan dig hade jag inte haft en relation med gud, utan dig hade jag bara varit hud och ben, utan dig hade jag befunnit mig längre ner än jag någonsin gjort. du har räddat mig fler gånger än du vet.